ännu en solig lördag !

Ja, gårkvällen i glommers var rätt trevlig tycker jag, kunde varit lite roligare ifall vi hade haft någon att göra men, det dög :) Kommer någon bild när louise kommer hem imorgon :)

Nu är jag iaf hemma igen, i det soliga vädret ! underbart :D Nu blir det bad och solning, sen kommer andreas och anton hit, jag gissar att det blir ännu mera bad då !

Inatt har det hänt något tråkigt, ännu en bil olycka där ungdomar är inblandade, inte så långt bort från mitt hus. Jag nämner inga namn, men jag tror alla lever. Ialla fall vad jag har hört? ja jag hoppas på det bästa. Jag vill inte besöka en till begravning av en ungdom. Alla har ju hela livet framför sig !

 Nä, nu måste jag göra något vettigt..

Ha en bra dag :)   puss / j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback