filmkväll

godkväll folket ! Ikväll blev det en filmkväll med josefine ! Riktigt mysigt , det blev green street hooligans efter många om och men, men iaf. Den är ju super bra, men gammal ! Sen blev det en liten glass på det, och den var mumsig :)
Måste också tillägga att charlie hunnam är riktigt HET !

 



 Funkar helt klart :) , hon har nyss åkt hem, och jag funderar på att gå och lägga mig i sängen för att bara tänka igenom livet. Känns som om det behövs ? Jag vet faktiskt inte vad jag vill göra med mitt liv, jag kan inte ens komma på vad jag vill gå för gymnasie utbildning. Jag har mer ångest och det känns som om  jag kommer få byta gymnasium 3 gågner innan jag hittar någon som passar mig, vilket känns lite oroväckande. För trots allt vill jag ju ta studenten med folket i min egen ålder, och inte dem som är tre år yngre? Ja jag vet inte riktigt, och nu när louise flyttar till umeå , vad gör jag då ? Alla flyttar ju, är det inte skellefteå så är det lycksele , och är det inte lycksele så är det umeå. Helt ärligt så vet jag inte hur detta kommer sluta..
Ärligt så tror jag att jag oroar mig alldeles för mycket, jag borde inte ha sådan panik. Men när så många har planerat stora delar av dess liv och de vet vad det vill göra med det står jag där utan ens en tanke !

Nu ska jag bara sitta en stund till, sen blir det att lägga sig, jag kan ju inte sova bort hela morgondagen också, det är ju inte lönt. Sen får vi se om det blir lse :), godnatt ! puss / j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback