Fredag kväll !

Blev inte så länge tills jag var tillbaka här igen , men tänkte få skriva en sista mening innan jag åker för ikv :)
Kan ju börja med något tråkigt . .

Idag är 2 hela månader sedan du lämnade mig josefin. Jag kan bara inte förstå. Jag saknar dig som aldrig förr, men jag älskar dig precis som då. Det är något som saknas här nere hos oss , och det är du ! Jag vet att du har det bra där du är nu. Det är vi som finns kvar som fick betala det högsta priset, saknade och sorgen. You're so close, but so far away. I love you.



Nu över till något roligare. Nu ska jag snart fara med Louise till gallejaur, kommer bli härligt ! Synd bara jag inte kunde stanna hela helgen, det hade varit mycket bättre. Men icket. Ikväll blir det troligtvis grillning i järvträsk ? eller något sådant, minns inte riktigt vad hon sa. Men nåt med grill blir det då :) Annars hoppas jag på en lugn kväll framför en film eller så :)


HAHA okej , inte fint ! men hon var som lite söt ;$

Nä nu måste jag göra mig klar och packa så jag hinner med när hon kommer och hämtar mig :) Kommer mer bilder och roligheter imorgon ! ha det bra :D puss / j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback