God morgon !

God morgon folket ! Ännu en hel solig dag, yippi :) Men idag blir det inget pressande för min del eftersom att jag brände mig en aning igår. . Så idag blir det istället att vara duktig med att städa, hänga tvätt och allt sådant, vilket som kändes riktigt tråkigt eftersom att det inte är alla dagar det är sådant här fint väder ! menmen, jag får väl göra allt snabbt så jag får gå ut en sväng iaf :) Så mycket mer än så har jag inte planerat för dagen, mer än att umgås med Louise ikväll någon gång efter 3 när hon har slutat jobba på Thaien :) Nä nu har jag ätit upp min frukost så nu ska jag börja städa :D
Ha en fortsatt bra dag :) det kommer ett inlägg och möjligtvis en bild ikväll när jag sitter vid min egen dator :)   
Puss / j 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback