I got a reason to cry

hejdär , nu får ursäkta att jag har skrivit riktigt lite i helgen. Men ett inägg blev det nåt konstigt med, så det blev aldrig publicerat.

Men iaf, i lördags ringde jag till matilda som egentligen skulle till byske och s att hon skulle komma hit, men hon hade inga pengar. Hon fick panik och la på sen ringde jag uoo efter 10 minuter då sprang hon till sin mormor och morfar som skulle skjutsa henne in till stan :D Hela lördagen blev wakebord och lite sånt efter båt, riktigt roligt fastän jag inte vågade pröva eftersom att jag visste att jag skulle kvadda (A) Utöver allt med båten och skit så har vi typ bara sola badat och ätit :D ! Det är nice ! hahha.  

Nu är det måndag och matilda åkte med 06.55 bussen hem till skellefteå för att hon skulle hem och jobba idag. vilken plåga . . . Så idag vet jag inte riktigt vad som händer, det suger ju att alla människor jobbar häcken av sig ! Och idag är det ju nästan bara moln :/ 

           

Hhhah en dag i glommers . ¿      puss/ j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback