sun !

God morgon ! Det blev en tidig morgon för min del idag, jag hade ju tid hos tandläkaren halv 9. Jag hatar verkligen att gå till tandläkaren, sjuk skräck ! Det gick super bra iaf, och jag behöver inte komma på återseende på 1,5 år :D wie ! Nu ligger jag ute i solen och steeeek, det är så sjukt varmt. 25 grader i skuggan.. Menmen , man ska ju inte klaga nu när värmen äntligen är här :)
För några veckor hade jag nog troligen skrivit '' äntligen helg ! '' men nae, nu på sommaren är ju alla dagar som en lördag, ingen skola varken före eller efter, vilket är hur skönt som helst ! :D Själv tycker jag att det blir lite långtråkigt här hemma eftersom att alla jobbar.. Jag börjar ju inte förän dom två sista veckorna på hela lovet :/ Kankse är br för min del så jag får igång morgon rutinerna, dom sitter ju inte just nu precis :) Nä nu ska jag hälla i mig lite saft sen ska jag sätta mig på cykeln och cykla till badstanden och bada med julia och lilla hampus !

Ikväll åker jag till Gallejaur med louise, så jag är inte säker på att jag hinner skriva ett till inlägg idag, men vi får se. Jag kankse hinner slänga in ett just innan jag åker. Men ifall jag inte hinner, så kommer det ett imorgon när jag kommer hem :)

Utöver dagens sol så saknar jag sol och bad för 8 år sedan. Jag skulle kunna göra vad som helst för att få två veckor på öland !

William och bror :D akta brun ? >

puss / j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback