smoothie

Godkväll ! 
Det blev som planerat idag, jag städade och stökade bort allt här hemma och efter det, ungefär kvart i två så begav jag mig gående till Norsjö. Alltså 7 kilometer, rätt bra gjort för att vara mig ;) När jag var framma just före tre så hade Louise slutat och vi träffades på ica för att köpa en glass. Riktigt svalkande med isglass i detta varma väder ! :) Men nu när värmen äntligen är här så ska man ju absolut inte klaga ! Louise skjutsade mig till mammas jobb där jag fick vänta ett tag och därefter åkte jag tillbaka till ica för att handla. Vi plockade upp bror på vägen hem, väl hemma så hoppade vi direkt ner i badet :) fy så skönt ! Jag duschade , åt och sen begav jag mig vidare upp till louise. Vi gjorde smoothie och färgade hennes hår, ännu blondare. Måste bara tillägga att den var ruskigt god,  du lyckades ;)   Puss / j


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback