everything is made to be broken

Det blev som sagt myskväll ikväll. Framför dator och tv. Men mellan detta har jag också tagit en lång och skön dusch. Eftersom att det var rätt nydligen får jag lägga mig halvfuktig i håret och få världens lockar när jag vaknar. Men what ever, jag duschar ju ändå imorgonbitti.

Imorgon ska nians tjejor se någon slags teater från 1-3 ungefär, som jag förstod det. Jag vet inte riktigt vad den kommer handla om, men de sa iaf att den var bra. Så vi får väl se.

Nu ska jag skynda mig till sängen så att jag hinner se filmen klart som jag påbörjade.

Sen så måste jag ju berätta att pappa körde skoter på isen nu ikväll, jag tror att det börja nalkas vinter !

sovgott
/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback