i always lookin' for somebody who'll stand by my side

dagen började med adventsmorgon i kyrkan vilken var sjukt skönt. Bestod av sång och lite sånt.

Norsjökyrka


Sedan var det bad, och där hade vi vatten gympa. Det var typ roligt, men sjuukt jobbigt :D det var iaf super skönt. Sedan fortsatte dagen med film, mera film och sedan ett nationellt prov ( uppsats ) i engelska. Vi fick alltså på oss 80 minuter, vilket inte räckte för min del. Jag blev inte klar, och han därför inte heller läsa igenom det. Så jag förväntar mig inget fint betyg där heller, men wtf. De får skylla sig själv när de ger oss för lite tid :)

Sedan slapp vi svenskan för att vi hade varit så duktiga på engelskan, fick endast tillbaka vår novell och sedan fick vi gå. Det tackar vi för. Så jag slutade alltså vid två :)

Bror är hemma ihelgen , så jag ska vara lite social med honom nu ett tag innan jag ska åter tillbaka till norsjö och umgås lite. :)

/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback