i don't want to lose that i had as ha girl

när jag och jenny kom hem till mig igår var vi så trötta att vi bara tog oss lite fika och la oss. Vi pratade en stund och sedan slocknade vi båda rätt fort.

Kvällen bestod av idol och mys på fg med allt folk :)
Jag trodde att mariett skulle åka, vilket hon gjorde. Nästa fredag ska tove åka, hon ska inte vara kvar.

Nu ska jag tvär sminka mig och göra mig klar för fika innan vi ska åka till skellefteå för en shoppingrunda. Men vi ska även kolla på gymnasium. Själv tror jag att jag endast kommer befinna mig på john bauer, men kanske en sväng på balder.

Nu äre bråttom, för nu är jenny klar !



Med detta hemska bild hälsar vi '' ha en bra dag ! ''

/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback