i'm so sick of love songs

Dagen började både dåligt och bra. Fick mig ju trots allt en sovmorgon ? Hur som helst, jag försovde mig för första gången i mitt liv. Eller, under hela min skolgång kanske man ska säga. Vaknade efter nio, kollade bussar, ingen gick förän om en timma. Så jag fick ringa mamma och be henne komma hem och hämta mig. Bara för att hon är bäst så åkte hon från jobbet och hämtade mig.
Väl på skolan fick jag ett papper och en mattebok framför mig. Matte test, nä det behövdes verkligen inte efter en stressig morgon.

Men nu är jag hemma igen, helt underbart. Är det inte mysigt, redan klockan halv 3 börjar det vara mörkt ute. Gud vad jag längtar efter snö, födelsedag, julafton, stugan och ja allt vad vintern innebär !



Angående bildbomben så kommer den ej. Det tar fortfarande sjukt länge innan dem komer fram. Så ni får ta och kika in min bilddagbok ist !
http://jossiieee.bilddagboken.se/p/main.html

Jag tänkte iaf nyss börja på min idrottsläxa, men jag hittar den absolut ingenstans. Fy vad jag hatar dagar som denna.

/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback