i'm under

godmorgon !

Alltid skönt att vakna till skotrar som varmkörs utanför fönstret. Men lite irriterande också förstås.
Jag har precis duschat och väntar nu på att håret ska torka och få lite lockar igen.
Idag ska jag till skellefteå igen. Min faster ska bjuda på middag och massor av tårta därför att hon fyller 40 år :) nums ! ska bli mysigt :)

Idag är det också första advent, mys ! Men om du frågar mig är det för lite snö än.. Men också tyder på att jag fyller år om prick två veckor, åh vad jag ändå längtar :)



Nu måste jag skynda mig så att resten av familjen slipper stå och vänta på mig i evigheter.. Vi får se när jag  kommer hem och själv hoppas jag på att hinna om en sväng på stan !

/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback