it's like moving moutains

Nu har jag slutat vara lat och laddat över dagens matlagning. Vi hade rätt kort tid på oss på grund av luciaträningen. Men det blev en paj, en riktigt god en ! Men det bästa med allt, att vi gjorde den nyttig :)



Det är paprika, någon slags gurka ?, lök, köttfärs med några kryddor, stanning, ost och en botten. Eftersom att vi har hittat på detta själv så har vi heller inget recept och inget namn. Men jag lovar, den va sjukt god ! :)

Egentligen har jag verkligen inte tid med detta. Jag har helt totalt skippat plugget ikväll, fastnade framför tvn och då blir det aldrig något gjort. Så vi får se hur jag kommer lyckas imorgon på mitt no förhör och inl'mningsuppgiften. Jag tror att det är dax för mig att plugga lite kemi innan jag somnar !



Sliten krigare ? Jag tycker risdagar med mys!

Ha en bra kväll
/ josefin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback