It's the good advice that you just didn't take

Jag trodde aldrig att jag skulle ta mig upp i morse, jag var så sjukt trött.
Igår såg jag '' vem kan slå filip och fredrik medan jag även bläddrade mellan heartbreak hotel och någon mer film. Efter det började paradise hotel, första avsnittet var jag ju tvungen att se ! Så det tog ett tag innan jg fick sova, tragiskt nog.

Idag hade vi oförberett nationellt prov i engelska. Det var sjukt svårt ! När inte till och med jenny klagar om engelska är det SVÅRT. Det förstörde helt klart dagen.
Sedan var det lunch i över en och en halv timma. Det var verkligen en lunch som spårade. Glasflaskor krossades och det blev städning för min klass del.

Ikväll blir det plugg,som aldrig förut. No prov imorgon och jag har inte börjat titta på det än. Som jag kankse har berättar gjorde jag klar kriteriena igår, och det är inte lite man ska kunna.
Så det blir kvällens sysselsättning.

gammal favorit
Sleeping drug


/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback