keep me awake

skönt att vara hemma nu. Var en lång, men sinnes rolig dag. Började med snöbollskastning inne i centralen. Men då åkte alla nior på städning eftersom att det alltid ska vara vi som får skiten för saker och ting.
Sen var det lektion och lunch. Då fortsatte det hela, men utomhus, folk låg nedgrävda i snön och gud vet vad. Hur som helst så råkade '' någon '' ( nämner inga namn ;) ) kasta sönder en ruta, och guess what ? Jo niorna fick skiten för det med.

Vi röstade även lucia idag, spännande ! jag röstade iaf på min vän jenny :)<3
Sen slog klockan halv fyra och jag begav mig till fotbollsträningen. Det är så skönt att spela igen, förstår inte att jag slutade. Men nu är jag back on track =)

föresten så kommer världens bildbomb senare ikväll, jag har tyärr inte haft min usbkabel här till min telefon så det har blivit sjukt lite bild uppdatering. KOMMER IKV !

/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback