let the music play

Nu har jag nyss fått i mig en fröig macka men skinka och gurka på. Mums !
Jag lyckades då inte plugga igår heller, direkt jag la mig somnade jag. Jag får se till att läsa igenom det före lektionen så jag kan det tillfälligt..

Första lektionen idag är idrott, speedmington ? Jag har faktiskt ingen aning vad det är, vi har inte gjort det förut =)

Idag kommer bror hem en tväris och hälsar på. Kulkul :) Men tråkigt att han åker tillbaka redan imorgon :/ Men då ersätts han av louise som kommer hem. Det är ju trots allt norsjö marknan ihelgen. Inte för att det brukar va så märkvärdigt, men alltid kul att träffa folk som kommer hem :)

Nu ska jag ta mig i kragen och klä mig. Idag kör vi på prasselbyxor, linne, ärmad tröja och sjal. Gillar helt klart mjukisdagar så länge det inte är mjukisbyxor jag har på mig :)

Fräknar (U)


/ josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback