on my own

Jag älskar helgkänsla. Går inte beskriva !

Dagen har väl varit sådär. Började med matteprov direkt på morgonen. Det var endast g-delen så det gick helt okej :) Just före lunch hade vi språk förhör, lunch sedan engelska förhör och till sist skulle vi göra klart novellerna vi som itne hade det och sen vid slutet på timmen skulle den vara klar och inlämnad. Min blev typ över åtta sidor. Onödigt arbete.
Som ni ser har det bara varit en dag med prov och förhör, vilket suger baalle. Men nu har jag en hel helg på mig att bara ta det lugnt !

Ikväll blir det troligen fredagsmys hos rasmus med jenny osv. Vet inte riktigt än ? :) hur som helst så blir det ingen hårdkörande kväll.

Nu ska jag snart börja med maten. Jag ska faktiskt fixa maten för en gångs skull. Jag ska göra en tacogratäng liknande paj med lite grönsaker i osv. Den är sjukt god :) ! Så vi får se vad mina föräldrar tycker, om det blir godkänt elr inte :)

När vägarna består av slask så saknar jag verkligen sommaren.



/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback