please stay for a while now

Åh det var hur mysigt som helst idag med lucia ! Men det suger att vi bara är 33 stycken iår, på grund av säkerhet ? bullshit. Vi har ju varit typ 50 stycken förut ?!
Tråkigt det, men det blir nog säkert bra. Svart på louises fråga, så vet jag faktiskt itne när vi kommer att ha det. Lucia iår är ju kankse som ni vet en söndag. Men det kankse är så att vi r i kyrkan en timma eller så för att sjunga för allmänheten :)

Blev middag hos mormor idag, gotgott ! Sen handla lite och sen hem. Nu sitter jag och ritar igen, jag kommer mig inte allt för långt. Men en bit på väg ! Sen blir det no och film mys med mamma ikväll eftersom att pappa är nere i småland på nåt jobb tjosan :)

Måndag
Tisdag
Onsdag
Torsda
Fredag

Utvecklingssamtal imorgon, nervös ? Lite kankse..



/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback