s.o.s

jag hade aldrig tillgång till en dator i helgen, så det blev inga inlägg.

Fredagen blev det fredagsmys hos rasmus. Jag, jenny, adam, rasmus,erik och rebecka och cindy en riktigt kort stund. Efter det gick jag hem till mormor och sov. Jag förstår mig inte på svenska folket som röstar ut Rabih före eddie? Eddie är verkligen världelös.

Eftersom att jag har tagit bilderna från bilddagboken går dem ej att ladda upp här. Så ni får kika på bilderna där istället, antingen på min eller linas. Vi har Ungefär samma !
Mer bilder kommer också att komma, men julia ligger lite efter.

morgonen idag började med bio ( schindler's list ) som räckte tre timmar. Efter det hade vi lunch i över 1h och 30 minuter. Skönt, eller hur ? Sen gick jag och jenny upp för att ha 15 min so och sedan blev det norran för min och jennys del. Eftersom att vi är luciakandidater så ska vi bli fotade och sedan ut i tidningen. Men även bilder till skolan som ska sättas upp.
Jag hoppas verkligen att mamma drev med mig när hon sa att bilderna brukar stå i ett fönster på skyltsöndagen, för då blir jag nervös. Jag såg verkligen trött ut, och hade inget liv i min blick! Hur som helst så var vi där tills vi slutade fär dagen. Dagen har verkligen varit super ! :) Vi fotades även med ballonger, så vi fick dem, och även flugsmällor..





Jag avslutar kvällen med måndagsmys med jenny som kommer hit kring halv sex :)

/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback