We were both young when I first saw you

Speedmington var dagens idrott alltså, och jag skojade bara med er. För jag har visst spelat det förut, men hur som helst är det riktigt kul :)

Utverkligssamtalet gick iaf super idag, kändes bra :) Men lärarna tar seriöst kol på oss. Idag på svenskan fick vi en bok på 100 sidor som vi skulle läsa ut idag och ska efter morgondagens lektion vara inlämnad som bokrecenssion. Inte ens lite taggad på det. Aja , dagens lektion var iaf 55 minuter och jag hann läsa ut boken. Imorgon får jag snabba mig med en recenssion. Hoppas jag hinner!

Ikväll ska jag kankse fara och se hockey, beror på om bror vill ha mig hemma när han väl är hemma. Han borde komma om ungefär en timma, då blir det middag. Tills vidare tar jag det lugnt framför datorn !



/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback