when I'm far too tired to fall asleep

Igår gjorde jag min idrottsläxa och väntade sedan på filmen som började på tv.
Systrarna i jeans - andra sommaren. Jag tycker faktiskt att den är riktigt bra :)



På morgonen så hade vi besök av polisen under vår so lektion. De pratade om lagar osv. Rätt boring !
Sen vanliga lektioner nästan hela dagen. Sista lektionen ägnade vi oss åt att lyssna på vår skolsyster och vår syv som pratade om våra gymnasieval och om skador osv.
Vi söker första gången den 1 februari. Känns gruvsamt. Men idag fick vi med lite böcker och dylikt som så att vi kan granska linjerna lite mer detaljerat. Men fy vad jag är nervös...

Vi fick även läxa idag. No och engelska, känns sjukt drygt med tanke på att vi redan har idrott, bild och jag har lite slöjd jag ska göra. fy ! =S

Nu ska jag iaf kolla om jag hittar nåt skoj på tv innan det blir middag för efter det spenderar jag nog troligen lite tid framför läxböcker :( !

/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback