when the sun goes down you make my world spin around

Jag orkade inte ens starta datorn igår när jag kom hem. Jag var så sjukt trött och det var paradise hotel på tv. Så jag la mig direkt och somnade.
Vi kom nästan ingenstans på hemtentan igår, och måste därför göra idag istället.. less !

Idga blev det en rätt lugn dag, idrott, sång på musiken, film och resten av lektionerna bara sitta på genomgång.

Igår därimot var det hk, luciaövningar och rätt jobbiga lektioner. Fick bla tillbaka två prov som jag blev nöjda över :)

I tisdags fyllde också farmor år, så då blev det tårta där :)

Presenter till farmora :)


Kakorna vi gjorde på hk ( det är någon slags kräm mellan dem )


sockerpullan gör the monkey face


So medan hon läser min blogg..


Tv idag på skolan- torsdag - hela lunchen !


Nu ska jag gå ner och äta middag, sen blir det lite plugg ikväll och invänta kvällen !

/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback