you can put the blame on me

Hemma från en myskväll i skellefteå hos kusinerna. Hur god mat som helst, och även efterrätten. Så klart tog vi även en biltur med Oliver som nyss tagit körkortet där emellan också och bara pratade, det var ju trots allt ett tag sedan vi sågs.
Det blev då ingen stan idag heller, det hann vi inte. Vi skulle tydligen vara där vid 2 tiden så jag hann inte kolla om någon ny jacka eller skor. Besvikelse =( jag vill ha ett par nya skor nu !

Andreas och pappa åkte precis iväg med bilen för att köra till lycksele och dumpa honom där. Själv borde jag snart börja med so som ska vara inlämnad imorgon. Fyfan..

Men först ska jag gå ner och se lite tv till åtta tiden och mysa med det första ljuset på adventstaken :)



luciakortet , och mitt hår ser gult ut ^^,
men i brist på bilder så ;D

/ josefin


Kommentarer
Postat av: matildajohansson duvet

min lucia!

även finast på jorden

2009-11-29 @ 19:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback