you can't play on broken strings

nyttiga som vi är så gick vi ner och åt glass. Var faktiskt inte helt sugen på det, men det var iaf gott.

Jag har nog glömt berätta att jag är sjuk igen, har varken röst eller ork kvar. Men måndagen är bortgjord, bara fyra dagar kvar. Jag hoppas jag fixar dem !
Imorgon har jag tid hos sjukgymnasten, vilket jag tror jag avbokar. Kändes inte roligt att komma dit krasslig och erkänna att jag inte alls legat i nå bra och tränat. Men det kändes iaf bäst att avboka den och jobba på förkylning. Blir alltså ingen innebandy imorgon heller.

Nu ska jag lägga mig under täcker och nöta tv tills jag somnar, och jag hoppas verkligen att det går fort ikväll. Det är tur att jag har världens bästa mamma som kommer hem med tre påsar halstabletter !

julia är en söt favorit


/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback