You never said goodbye

Another day has gone
I’m still all alone
How could this be
You’re not here with me
You never said goodbye
Someone tell me why
Did you have to go
And leave my world so cold


En till dag avklarad. Dessa dagar har verkligen gått fort , och jag hoppas verkligen att veckan fortsätter så !
Idag gjorde vi inte något speciellt roligt. Men jag längtar till en soft morgondag !
För tillfället är halstabletterna mina bästa vänner. Men min röst är på bättringsväg. Nu får jag ju iaf fram ljud när jag försöker.

jag mys med mjukis ikväll !



Det blev inte heller någon sjukgymnast idag. Mamma ringde och avbokade. Det tackar vi för.

Ikväll blir det endast mys under täcket framför film. Jag hoppas att det går någon bra på tv som jag inte sett ännu :) Skulle vara skönt!
Eller har ni kankse något förslag på en film ?

/ josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback