you will not be lonley

jag glömde nog berätta att jag trodde att jag var klar igår. Jag märkte senare att jag hade gjort fel på två frågor och fick lov att börja om. jag spyr snart, är så sjukt less. Har snart suttit i fyra timmar med detta, men kände nu att jag skiter i det. Sömn är viktigare just nu. Jag har iaf skickat in den nu ! Kan inte säga attt jag blev helt nöjd, men 5 dataskrivna a4 får räcka.

Sen så var det en bilolycka just utanför mitt hus idag. En lasbil fick sladd med bakdelen och slog in vagnen i en personbil som tydligen jobbar hos pappa ? aja, sjukt hemskt.

Nu ska jag iaf lägga mig, blev ingen tidig kväll. usch.. hoppas på att morgondagen blir bra !

gammkamera !


Godnatt på er !

/ josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback