awsome

godkväll !

Ikväll såg jag aik och så, tog det lugnt. Läste lite läxa och så. Mellan första och andra perioden tog jag en dusch, och missade typ 10 minuter av andra, och det var så skönt med värme !
Jag kan bara föreställa mig hur mitt hår kommer e ut imorgon när jag vaknar eftersom att jag nu kommer lägga mig med blött hår. Men det gör int så mycket eftersom att vi har bad andra lektionen. Men jag är inte säkrt på om jag och jenny ska vara med och bada eftersom att det är vi som ska hålla i lektionen, men det får vi se imorgon. Annars duschar jag iaf :D

Nu ska jag iaf ta och lägga mig och se lite tv eller börja på so läxan, om jag orkar. Det lät iaf väldigt jobbigt ! Så jag tror nog att jag skippar den ikv. Nu väntar jag bara på att louise ska ringa.

Helgen spenderar jag iaf med louise som kommer hem till norsjö. Kommer bli så skönt att umgås ! Jag har ju saknat dig så sjukt.
Sen på lördag ska jag troligtvis till skellefteå en sväng och kika om jag hittar nå kläder till halloween osv, passar ju bra medan louise har volleyboll match där =)



/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback