don't cry baby, don't cry

godkväll. Nu har vi iaf fått veta att pappas farfar har lunginflammation, och det litar nog på en söt farbror på 90 bast. Men jag hoppas på att det går vägen.

Skotern åkte iaf, men jag fick dess värre inte äta min middag flrän efter halv åtta. Magen kurrade rätt bra ska ni veta. Nu håller jag på att bli sjuk, igen. Har ont i halsen, huvudet och i ryggen. Känns inte som en bra start på skolan när man ha varit borta på praktik i två veckor när man ska starta om att tänka igen. Men det är nog säkert fler än jag som har glömt bort det mesta ? hoppas jag.. Imorgon har vi iaf konditionsträning utomhus på idrotten, vilket inte är någon hitt för en med halsont och astma när det är minusgrader på idrottslektionen. Aja, jag hoppas att jag få det att fungera för att på tisdag är det ju innebandy träning som gäller !

Nu ska jag lägga mig framför tvn igen och vila, och efter det får john blund hälsa på.

Jag bjuder på en gammal bild..



/ josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback