i just want to be sure

äntligen hemma och mätt !

Efter skolan idag ( slutade kring 2 ) så umgicks jag med jenny en stund, tills klockan slog 3. Då gick jag till sjukan för att träffa sjukgymnasten. Hon hade en praktikant som först skulle ställa massor av frågor och sedan känna på ryggrad osv. Hon var rätt försiktig och så.
Sen skulle den riktiga trycka till massa låsningar osv som jag hade. Hon tog det dess värre inte lika lugnt. Först kände hon och sen ba tryckte hon allt vad hon hade, helt sinnes hur mycket det knakade.
De kollade även mina höfter osv, så på fredag ska jag tillbaka samma tid för att få ett träningsprogram för både höft och rygg.

Jag får heller inte träna ikv, som var på önskelistan. Men jag har inte mycket att säg till om, så det blir hemma kväll ikväll. Igen ?

Sen ska jag säga grattis till mig och jenny som blev luciakandidater iår :)
Men vill jag också komma ihåg att gratta min fina jonas som fyller år idag.


favorit

/ josefin


Kommentarer
Postat av: louise

grattis, visste du skulle blire :) du kommer vinna sweet!

2009-10-21 @ 09:10:37
URL: http://louiseboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback