give me a sign

Min dag började underbart. Direkt jag kom till camille fick jag blanda färg och sedan färga. AAh det är så roligt ! Jag börjar ju som sagt halv 9. Sen fick jag lunch halv 12 till 1. Sköönt ! Det sista jag fick göra idag innan klockan slog kvart i tre så satt jag och kammade en flickas hår innan hon skulle klippas.
Imorgon är det min sista dag. Jag sluter kring ett och då ska jag invänta bussen till skellefteå och åka till sofia. Myshelg med älskling. Efterlängtat! Sen kankse emlie också kommer till skellefteå och umgås med oss, skulle vara grymt !

Ikväll kommer iallafall jenny, eller hon kommer snart. Vi ska göra en lyxig äppelpaj och mumsa i oss framför idol ikväll. Precis som de gottigrisar vi är ! But we like it.
Men eftersom att jenny kommer så måste jag också städa rejält innan hon stiger in för min dörr, annrs kommer hon svimma.. Så lika bra att sätta igång :)
Gårdagens favoriter gick vidare ! Rabih och erik !


Nä nu har jag inte tid med detta. Vi hörs sen :)

/ josefin



Kommentarer
Postat av: linapina

ge mej kaka (A)

2009-10-01 @ 17:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback