hey my trusted friend

jadu, kvällen har troligen spårar utan tvekan. Det kom massor av folk hit till sofia, en del fullare än andra :D men det var trevligt. Vi såg idol och pratade. När de for hem så plockade jag, emelie och sofia direkt fram smörgåstårtan och bullarna emelie kom med. ah, en extra stjärna till emelie forsgren ! Medan vi plockade fram allt gottgott så fick sofia torka spyor och så, inte nice. Men nu är det rent och fint !

Nu sitter vi och ser tv och bara myser, snart ska vi lägga oss i sängen och tagga morgondagen. Hela dagen ska vi spendera på stan och bara slösa mer pengar än någonsin. I like it ! Eller vi får väl se om jag hittar nåonting :) Nu ska jag vara social med mina småflickor :) pusspuss hörs imogon

/ josefin


Kommentarer
Postat av: louise

Låter som du får dig en toppenhelg <3

2009-10-03 @ 18:10:38
URL: http://louiseboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback