I keep trying to face the day

torsdag

Skönt, en dag kvar. Imorgon börjar jag kvart i sex vilket känns sjukt jobbigt. Men då sluter jag 12. Jag bestämde mig för att göra middag imorgon, lagomt till att andreas kommer hem. Jag ska göra tacopizza. Hur gott som helst ! Sen eftersom att pappa inte tycker om den ska jag göra en särskild pizza till honom, har inte riktigt betämt vad jag ska ha på den än, det får vi se då.
Som sagt kommer bror hem imorgon, jag behöver hjälp med att plocka ner studsmattan och lite sånt tjaffs.

Just nu har jag väldigt lite att göra, så jag tror att jag tar och slår på en film. Jag är så sjukt trött att det itne finns. Förstår inte hur mycket jag egentligen sover.. Typ jämt ?! Men jag trivs =)

Sen ikväll blir det att se hockey , aik möter rögle. Det ska bli vinst !
Det går iaf fortfarande inte ladda upp bilder, jag börjar bli tokig..
aja, vi hörs sen!

If we ever said we’ll never be together
and we ended with goodbye
Don’t know what I’d do
I’m lost without you

/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback