i make you free

måndag
tisdag
onsdag
torsdag
fredag

Äntligen helg ! Känns tråkigt att lämna de små livet uppe på dagis, menmen. Back too school. 

När jag kom hem tog jag in posten och såg ett brev till mig. Jag öppnade det och det första jag såg var gymnasie. Jag fick typ världens klump i magen.. JAG VET INTE VAD JAG SKA GÅ?



usch jag gillar inte detta. Hur fan ska jag veta vad jag vill göra om 15 år ? Nu kankse jag vill vara frisör, men sen då ? Då kankse jag vill va elektriker ? Ja jag vet då inte vad jag ska göra av mitt yrkesliv. Vi tar det som det kommer.

Ikväll skulle jag nog hitta på något med caroline, det blir säkert idol eller något sådant. Sen kankse ut en sväng. Robert wells är ju i norsjö i helgen, hahha !
Nä men sen så är ju bror hemma, så vi får väl se vad vi hittar på=) Snart ska jag iaf börja förbereda för pizzorna så det är klart när alla kommer hem.

/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback