i wish i could hold you the way that i want to

jag orkar inte berätta om helgen. Känns bara jobbigt.
Ni kan kolla bilder på min bilddagbok - http://jossiieee.bilddagboken.se/p/main.html

Igår snöade det, och det låg kvar i morse och hela dagen. Jag är lycklig. Skoter och snowboard säsongen är snart här !

Idag började jag halv nio vilket var rätt skönt. Sedan fick jag sluta kring fyra. Jag kan inte påstå att dagen började bra. När jag då skulle cykla upp på droppen så upptäckte jag att bromsarna på min cykel hade frusit ihop och att det var rätt lite luft i däckena. Men det sket jag i, jag hade inte lång tid på mig och var därför tvungen att cykla. Jag satt på och cyklade iväg. När jag var där så började dem med samling och fruktstund. Mys ! Sedan fick jag klä på barnen och gå ut och leka med dem i två timmar. Jag skulle kunna ta hem allihopa och bara gosa med dem! Sen blev det lunch, så jag sprang ner på norsjövallsskolan och åt lunch med amanda. Sen gick jag en runda på skolan och såg vad jag kände igen, vilket var ungefär allt. Tragiskt nog. Sen gick jag upp till droppen igen och spelade lite spel med de äldsta barnen där medan de små sov. Sen var det mellis vid två och sedan ut i snön igen tills klockan slog fyra och jag fick gå hem.
Resten av veckan blir följande..



Nu ska jag lägga mig och se film, jag fryser sjukt mycket. Så jag ska krypa ner under täcket och kura ihop mig i min fåttölj och titta på film. Jag har inte bestämt mig än om vad jag ska se, det får vi se :)

/ josefin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback