i'm so fucking sick and tired of this

godkväll. När jag vaknade i morse kände jaghur ont jag hade i hela min kropp. Jag kunde knappt resa mig upp så mamma fick nästan slita mig ur sängen. Jag gick ner och mamma masserade min rygg i nästan en halvtimma. Det var skönt ! Men det gav inte mycket till resultat. På skolan kunde jag itne koncentrera mig och mitt huvud var på väg att sprängas. Min hosta blev värre så jag fick inte vara med på idrotten. När jag kom hem sov jag i två timmar och åt sedan middag vid halv sju.
Mamma tycker att jag ska vara hemma i morgon, men jag tror inte att det är någon bra idé med tanke på alla prov vi har nästa vecka och även nationellt prov i kemi denna vecka. Jag tror jag ska försöka ta mig till skolan och bara vara där.
Hur som helst så ska jag ta mig två alvedon nu och lägga mig framför tvn igen innan jag fryser ihjäl.

Det går inte ladda upp bilder idag heller...

/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback