im sorry...

..att det inte blivit någon update alls idag. När jag slutade skolan gick jag direkt till sjukgymnasten för att få träningsprogram och sedan tillbringade jag 20 minuter i massagestolen innan jag begav mig till bussen. Väl hemma gjorde jag mat medan pappa och andreas tapetserade.

Efter det åkte jag till jenny där det var fredagsmys på g ! Vi såg idol tillsammans med anna och maja. Sedan satt vi bara och pratade tills nu :)

Jag måste säga att rätt person åkte ikväll, jag har aldrig tyckt om niklas och är därför jätte nöjd över kvällens röstning.

Imorgon ska jag måla mina garderober sedan ska ja flytta in i mitt nya sovrum. ska bli så skönt att börja om på nytt. Nu väntas bara en ikea resa så att jag får mig några nya möbler. Men vi tar det pö om pö :)

Nu ska jag gå några meter till min säng och sedan sova.

bilder kommer imorgon

/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback