it is something you should know

Jag komme hem rätt sent igår, så jag orkade rent inte skriva.

Jag åkte iaf och såg hockey, vilket jag inte vet om det var så bra för min förkylning. Det var kallt och hurvigt, men vad gör det när man har så söta vänner bredvid ? Jag måste nog erkänna att jag inte var helt inne i matchen igår. Jag och jessica satt och pratade gamla minnen, och fy vad jag fick skratta ! jag har verkligen saknat dig :)

2006


Idag har jag varit en snor unge. Jobbigt ! Men jag hoppas att förkylningen snart är över. My drug this week is oboy. Därför fortsätter jag trenden med oboy och top model canada nu !

du har nåt kvar att lära.

/ josefin

Kommentarer
Postat av: wimon

haha, små =)

2009-10-20 @ 17:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback