it knocks me out

Jasi, nu vad middagen bortgjord. Jag och pappa hjälptes åt med middagen även idag eftersom att mamma jobbade. Idag gjorde vi inbakad fläskfilé och klyftpotatis. Mums ! Efter det blev det en lång och varm dusch och nu till sist blev det efterrätt.



mums !

Nu ska jag börja göra mig klar och sedan bege mig till caroline/ fg. Ikväll blir det en lugn kväll, vilket är efterlängtat och i behov.

Idag har jag föresten varit duktig ! Jag coh bror hjälptes åt med studsmattan och sedan gick jag in och städade massor inomhus. Sedan började jag rensa ur garderoberna som är i mitt blivande sovrum. Det behövdes verkligen ! Men än rymms inte mina kläder där.. Vi var även och fixade så att jag har alla kanaler och så i '' tvrummet'' så nu är det nära ! Nu måste jag bara välja mellan de två tapeterna. Svårt !
Nä nu måste jag skynda mig !

/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback