it's just the way it is

Jag måste nog erkänna att jag var tröttare än vanligt i morse, och kände nog att det skulle vart skönt med en hemma dag för min kropp. Men jag slet mig upp och begav mig till skolan. Det var nog rätt bra för mig att jag åkte eftersom att vi fortsatte vårt nationella prov idag, men idag så prövade vi undersökningen vi planerade igår. Jag måste nog säga att jag inte är helt nöjd. Men ändå, på så kort tid hinner man inte göra så mycket. 

Sedan efter lunch hade vi so redovisning. När jag väl började prata tyckte min lärare att det inte var så smart av mig att anstränga mig för att få fram ljud, så Lina fick ta över och berätta om min praoplats. Rätt tur för mig ! men hon gjorde det bra :)

Idag är mamma och pappa i skellefteå, så jag ska fixa ihop någon egen middag, vi får se vad det blir. Var sugen på nåt gott, men vi får se hur långt orken räcker. Nu snart ska jag bege mig till sängen och tvn i väntan på att göra något :)



/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback