I’ve said that before

Now you’re my whole life now you’re my whole world
I just can’t believe the way I feel about you girl
Like a river meets the sea
Stronger than it’s ever been
We’ve come so far since that day
And I thought I loved you then..


Godmorgon ! Nu har jag just ätit fruskost, duschat och klätt mig. Dax att börja klä på sig ytterkläderna och bege sig till droppen. Idag jobbar jag till 5, vilket kändes lite tungt. Men inatt har jag ju sovit länge, så jag borde klara mig :D För övrigt är det blå himmel och sol här, sköönt ! Då slipper man frysa ihjäl när vi ska vara ute, vilket är rätt snart.
Jag och en pojk byggde då en snögubbe igår, jag undrar om den står fortdarande ? Den var iaf söt =D

Det går fortfarande inte ladda upp bilder...


Måndag
Tisdag
Onsdag
Torsdag
Fredag

/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback