jag lägger dig åt vänster

mitt liv går seriöst ut på stress,stress och stress.

Mamma väckte mig nio för att åka till norjsö. Jag skulle ta ut pengar och mamma skulle göra några ärenden. Så det var bara att stiga upp och åka med.
Jag tog först ut busspengar och pengar till att äta ikväll. Vi ska gå ut och äta så jag hoppas på att det blir nåt smarrigt! Sen körde vi om hos mormor en sväng där hon stod och lagade mat till min sjuka kusin sandra.
Efter det var vi om på kyrkogården och fixade till runt morfarsgrav. Det blev superfint !

Väl hemma igen har jag nyss duschat och ska snart packa färdigt. Sen blir det luch och buss till lycksele. den går om två timmar och 15 minuter. Så det är nog bäst för mig att skynda på! Skriver när jag anlänt hos bror :)

guld och diamanter



/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback