kärleken är blind

Idag när jag kom hem så chillade jag eftersom jag visste hur tråkig min kväll kommer bli.
Vid fyratiden kom mamma hem och vi åkte direkt till martha för att bestälkla mina tapeter. Jag är faktiskt inte helt nöjd, men det kahkse blir helt annars när man fått upp dem opå väggarna. Jag hittade en hel grym tapet,men ingen man kunde ha till. Det sög verkligen.

Menmen, det är dax för mig att bege mig till läxböckerna eftersom att jag har stort engelskaprov, musikprov, matte och so inlämning. Känns verkligen surt, men vad gör man ? Bara att få pisken och gå till skolan.

Imorgon ska jag till sjukgymnasten för min rygg, äntligen! Hoppas hon bryter lite obehagligt i den så den ligger på plats inför träningen som börjar åtta. I veckan är jag sjukt taggad eftersom att jag var borta förra.

time's up


/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback