meet me at the hotel

kvällen blev som förväntad, lugn och skön. Först blev det sporthallen, lite höjdhopp och lite basket och så, sen upp till fg och se fotbollen. Domaren måste ha varit köpt...? Sen stektes det hamburgare där och jag var lite kock. Imorgon kommer ni få se en riktig goding som erik fick. Han bad om det! Rickard hjälpte också förstås till, och till en början var det ju hans idé. Sen nu sitter jag här, är alldeles strax på väg i säng. Jag är så sjukt trött. Kankse beror på att jag har en bror som väckte mig just efter åtta i morse ? nä imorgon väntar sovmorgon sen en hel slappardag framför tv + lite putsning på väggarna innan tapetsering.

Nu ska jag smeta på lite sminkborttagning över mina ögon, skölja och sedan krypa ner i en säng full med kuddar och täcken. Slå på en film och somna !



Sakna

/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback