någon dag framöver ska jag hålla din hand

Jag startade en film efter att ha vakna. Det blev the other man. Men det tog itne lämna innan jag somnade ifrån filmen och sov till kvart över 11. Skönt ! Efter vaknade gick jag ner och gjorde mig lunch. Två stekta ägg och en macka. mums !



Till lunchen låg jag och såg tv/ en film på tv. Filmen hette girl. positiv. Handlade om en tjej som hade fått hiv osv. Kändes mer som en fakta/dokumentär än en film =)

Men nu ska jag se klart filmen som jag började på i morse så jag får se slutet. Kommer nog inte vara helg inne i filmen eftersom att jag samtidigt ska försöka packa ihop lite inför morgondagen.. Men jag måste säga att början såg lovande ut :) !



/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback