nobody can love you like i do

äntligen ! Jag fick ett sms av pappa idag där det stod att mians kor har kommit. det var verkligen efterlängtat.

Något som förstöde min dag var absolut no'n. Omän jag tycker att det ämnet är helt okej så var verkligen inte det nationella så okej. För det första så har vi aldrig behövt planera en egen labb med våra kunskaper genom att få tre ämnen att jobba med och kunna saker om det ? Ja, iaf så ska vi tjejer i klassen göra labben imorgon och killarna på torsdag. Jag hoppas det går vägen och att min metod funkar.. Vilket jag inte tror. Haha

Hur som helst har jag just gjort mig en varm oboy mugg och ska lägga mig i sängen tills pappa kommer hem. Känner mig verkligen inte fräsch. Hosta och värk. Men jag måste nog säga att jag känner mig bättre idag än igår, men rösten är dess värre idag. Men utan den överlever jag :)

Nu ska jag gå och se om det är någon bra film på tv så att inte min oboy kallnar !

/ josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback