siamesisk icke tvilling ?

jag börjar tro att jag och jenny är siamesiska icke tvillingar. Vi umgås dag in och ut, skola, fritid, träning !?

Igår var vi iaf i skellefteå tillsammans och köpte lite småsaker samt kläder. Super dag !
När vi kom hem limmade jag fast hennes lösnaglar. Som sagt, eftersom att mitt lim till mina lösögonfransar är slut så tänkte vi pröva hennes nagellim. Det slutade med att limmet fastnade på mina riktiga ögonfransar och gick itne att tvätta bort. Hur mycket jag än gnuggade och allt satt det kvar. Det sved och jag visste inte vad jag skulle ta mig till. Limmet var nog inte så hälsosamt för mitt öga, så jag slet att vad jag kunde och ryckte bort massor av ögonfransar. Just nu ser det förjävligt ut..
så pröva aldrig det.

sko älskare inne på scorett ?


Så efter smärta och allt ångade vi ansiktena. Super skönt ! - smygbild på hennes naglar också..



sen blev det en film, precis som dagen före och jag somnade. Precis som vanligt. Men filmen betod mest av spring eftersom att jag och jenny hade bäljt i oss 6 liter vatten ! ahaha
jasi..

Jag köpte iaf två linnen, örhängen, underkläder+ massor av sockar, nya lösögonfransar, sminkgrejor och en ölbong. stan sviker verkligen !

Nu väntar jag bara på att mamma ska komma hem och göra mat så jag sedan kan bege mig till fetn och sedan till träning :)

/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback