slow

Hello =) det ha varit dålig uppdatering i helgen, men det får inte hjälpas !
Jag kan tyvärr inte skriva nu heller, mitt internet har blivit kaos så det går typ inte göra någonting.

Måste bara säga att ÄNTLIGEN snöar det. Jag trivs bättre än någonsin. Imorgonm börjar min andra praktik vecka. Jag ska vara på dagis ( droppen ). Det ska bli riktigt roligt. JAg börjar halv nio och jobbar troligen till klockan fyra. Imorgon ska jag också berätta mer om helgen och städa.
När jag kom hem idag så hade mamma och pappa hittat några förslag på soffor till mig som jag ska ha i mitt nya tvrum. Jag föll verkligen för en, hoppas det blir den !

Nu ska jag gå innan jag brinner upp, hatar segt internet..

/ josefin

Kommentarer
Postat av: louise

Jag hatar snö :( :]



Här har de då inte kommit nå änn (A) hhhiih



JAG SAKNAR DIG

2009-10-05 @ 21:43:12
URL: http://louiseboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback