sweeet

Ja klockan är nu sju och jag ska troligen snart äta middag ? Just nu är det en familj här som tittar på pappas skoter, vi får se om den åker ? Jag hoppas iaf att dom snart ska gå ut eller något, för jag är riktigt hungrig..

Från klockan två idag har jag legat och sett the city. Det är grymt, men jag tycker nästan att the hills är bättre. I city är det bara jobb, bråk osv. Menmen, det blev iaf min sysselsättning för kvällen.



Imorgon är det skola igen vilket itne känns trevligt över huvud taget. Jag gissar att veckan börjar med massor av prov och dylikt. Låter ganska bekant med våra lärare tycker jag. Det är ju trots allt lov om två veckor, vilket känns heeeelt underbart! Jag hade hoppats på att åka en sväng till ammarnäs, men det blir troligen inte. Istället åker vi dit nu på fredag och så. Själv hoppas jag på att sofia kommer hem då, så jag får tillbringa lite tid med henne.

Dax att gå ner och kolla ifall de är kvar eller om jag kan ta mig lite mat..

/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback