that´s your dream, not mine

nu sitter jag här igen, efter en hel veckas skola ! Äntligen är den över :) En vecka kvar nu, sedan ör det lov för hela slanten. Det är verkligen efterlängtat och står överst på listan av behov.

Helgen spenderar jag som sagt tillsammans med min bästa vän louise. Jag tror att der kommer bli super ! ikväll ska vi iaf se idol och troligen doppa grönsaker och bara mysa.
Imorgon blir det iaf skellefteå i hopp på att hitta nåt till halloween, annars blir det panik för min del :D

Just nu sitter jag och tittar på top model, så nu ska jag fokusera lite :D sen ska jag packa mina grejor så jag är klar när de hämtar mig.

/ josefin


Kommentarer
Postat av: fille

du behöver ju inge speciellt till halloween ä ju redan skit läskig :D

2009-10-17 @ 17:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback