the rest is still unwritten

godkväll. När pappa slutade jobba körde han hem och hämtade mig, sedan till norsjö igen. Vi åkte ju som sagt till mormor för att äta middag. Före det skulle jag se en film, vilket jag inte lyckades med. Vid två tiden var jag så trött att jag somnade sittandes. Så jag la mig i sängen och somnade. Jag sov fram till klockan 5 när pappa öppnade ytterdörren.
Vi åt och sedan åkte vi hem igen. Jag satte mig för att se the hills. Jag hatar verkligen spencers beteende. usch ! Men i helheten är serien super :D
Sen har jag inte gjort å mycket mer. Eller jo, jag beställde äntligen mina skor. Pappa tvingade mig när han såg att jag gick ut med tygskor. Så han sa åt mig att jag var tvungen att beställa nya skor så att jag inte skulle frysa ihjäl !
Jag tvekade inte, så jag gick upp och gjorde en beställning. Jag känner mig ganska tråkig som tog två uggs, men jag ville ha båda färgerna, så jag gjorde lite mer skillnad och tog ett par låga och ett par höga.
Sedan klickade jag även hem ett par stövletter. Inte överdrivna, rätt vanliga men ändå så snygga !
Jag hade tänkt slänga ut några bilder, men det gick tydligen inte. Så jag får försöka imorgon :)

Nu ska jag ta och lägga mig, var svårt att hålla uppe ögonen idag. Men imorgon börjar jag faktiskt kvart i nio och slutar fem!
Dax att varva ner, sov gott !

/ josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback